کرم دست بابونه شون با استفاده از فرمولاسیونی حاوی یکی از مرغوب­ ترین انواع عصاره­ بابونه موجب لطافت و محافظت از پوست دستان شما می­شود. این محصول از یکی از معتبرترین آزمایشگاه ­های معتمد جهانی دارای تاییدیه “تست درماتولوژیکی” می­باشد. عصاره­ بابونه یکی از مرطوب ­کننده های طبیعی است که با دارا بودن خواص ضد التهابی قوی باعث لطافت و شادابی پوست می­گردد.
دسته: کرم دست و صورت, مراقبت از صورت. برچسب: عصاره بابونه.
چرا ” کرم دست و صورت حاوی عصاره­ بادام” شون؟
بهره ­گیری از یکی از مرغوب­ ترین انواع عصاره­ بابونه، با قدرت جذب سریع به داخل پوست این محصول را به یک محصول منحصر به فرد در رطوبت ­رسانی و نرم ­کنندگی و ترمیم­ کنندگی پوست شما تبدیل نموده است.  

 

– ایجاد نرم ­کنندگی و رطوبت ­رسانی به پوست دست و صورت جهت محافظت از آن
– بهره­ گیری از خواص عصاره­ بابونه
– قدرت پخش و جذب بالا و مناسب برای استفاده­ روزانه
– قابلیت استفاده برای پوست دست، صورت و بدن
– دارای تاییدیه تست درماتولوژیکی

مشخصه ها :
- موجب نرمی و لطافت پوست
- جبران رطوبت از دست رفته پوست
- ضد التهاب و آنتی باکتریال
- پوست دست را در برابر عوامل مخرب محیطی( گرما، سرما، تابش نور خورشید و … ) محافظت می کند
- دارای خاصیت تسکین دهندگی
- ضد اگزما و خارش پوست دست
موارد مصرف :
مخصوص پوست نرمال تا خشک
روش مصرف :
پس از تمیز کردن سطح پوست، و یا بعد از شستن صورت و دست مقداری از کرم را به دست و صورت مالیده و سپس به آرامی ماساژ دهید.
توضیحات :
برند شون با گروه محصولات Skin Care (مراقبت از پوست) و Hair Care (مراقبت از مو) با استفاده از عصاره های گیاهی وارد بازار صنایع آرایشی و بهداشتی ایران شد. محصولات شون در ایران در گروههای زیر به بازار عرضه شده است.

شون در زبان آلمانی به معنای زیبایی است. زیبایی طبیعی و ماندگار، زیبایی برخاسته از طبیعت است. بر اساس این ایده محصولات گیاهی شون توسط لابراتوار کریس اند کارل آلمان خلق شده شده است و در حال حاضر در کشور ترکیه نیز تولید می شود.

لابراتوار کریس اند کارل با بهره گیری از مجرب ترین متخصصین و فرمولاتورهای آلمانی و بین المللی و با استفاده از موثرترین عصاره های گیاهان و میوه ها موفق به ارائه محصولاتی شده اند که منطبق با خواسته تمام کسانی است که دوستدار طبیعت و محصولات طبیعی می باشند. به یاد داشته باشیم که عصاره ها بصورت خام می بایستی فراوری و به خوبی فرموله شوند. تا به بیشترین حد اثرگذاری خود برسند و این مهم در ترکیبات محصولات شون به خوبی صورت پذیرفته است.


پس از تولید محصولات در ترکیه و فروش در بازارهای منطقه ای، لابراتوار کریس اند کارل موافقت خود را با تولید این محصولات در ایران نیز بصورت محصولات تحت لیسانس اعلام نموده است. محصولات “شون” بر اساس فرمولاسیون لابراتوار کریس اند کارل و تحت نظر متخصصین آن لابراتوار و با مواد اولیه تهیه شده از تامین کنندگان مورد نظر شرکت آلمانی و بر اساس آخرین استانداردهای GMP با تولید در پیشرفته ترین واحد بهداشتی در کشور تولید میگردد و در بازارهای ایران و کشورهای حاشیه خلیج فارس و CIS (همسایگان شمال ایران) حضور دارد.


پوست بدن انسان دارای بافتی بسیار ظریف و حساس است که نسبت به آب و هوای خشک، تغییرات درجه حرارت محیط، نور خورشید و دیگر عوامل مضر محیطی حساس می باشد، چنین عواملی موجب تغییر تعادل فیزیولوژیکی بین آب و چربی پوست گشته که نتیجه آن التهاب، تحریک، سوزش و در نهایت خشکی و پیری زودرس پوست است.
پوست های خشک از کمبود چربی و آب رنج می برند. چنین پوست هایی احتیاج به مواد نرم کننده و مرطوب کننده دارند تا قابلیت ارتجاعی و شادابی اولیه شان را بازیابند.

ن محصول حاوی عصاره طبیعی گیاه بابونه می باشد که می تواند در پیشگیری از ایجاد لکه های قهوه ای ناشی از آفتاب موثر باشد. همچنین سبب باعث تحریک گردش خون صورت می‌شود و پوست را جوان و شاداب می‌کند و در کاهش آکنه، حساسیت ها و التهابات پوستی موثر است.

وت و شادابی پوست به دلیل وجود چربی و رطوبت موجود در لایه های آن است. اما قرار گرفتن در معرض مواد مضر مانند شوینده ها و یا عوامل محیطی باعث از بین رفتن چربی و رطوبت طبیعی پوست می شود.لذا لزوم چرب و مرطوب نگهداشتن آن به کمک کرم ها و لوسیون ها بسیار ضروری است.
گیاه بابونه دارای خواص زیادی است به ویژه خاصیت ضد حساسیت آن در کرم موجب می شود جوش های پوستی از بین بروند و پوست را صاف و روشن نگه دارد.

_ اگر این دارو را به منظور از بین رفتن جوش و آثار آن مصرف می کنید بهتر است برای تکمیل درمان خود از گرانول فیس صورتی ، قرص لیور  و صابون مناسب نیز استفاده نمایید .
۲ _ کسانی که جوش صورت آن ها ناشی از چربی بیش از حد پوست می باشد ، از کرم ویولا استفاده نمایند .
۳ _ مصرف خوراکی هایی مثل عناب ، آلو بخارا ، زیتون و تمبر هندی ، مرکبات ( لیمو شیرین ، پرتقال و … ) مفید می باشد و پرهیز از پرخوری ، به خصوص اغذیه طبع گرم و تنقلات و تفت ادنی و مخصوصا تخم آفتاب گردان شما را در رسیدن به هدف درمانی یاری می نماید .

موارد منع مصرف :
در حساسیت های شدید و بیماری پسوریازیس توصیه نمی گردد .

عوارض جانبی :
عارضه جانبی خاصی ندارد ولی  بهتر است قبل از مصرف ، روی قسمتی از بدن تست کرده چنانچه  حساسیت نداشتید مصرف نمایید .

شرایط نگهداری :
در جای خشک و خنگ نگهداری شود .

کرم بابونه پاراو

این کرم حاوی عصاره بابونه، روغن گل سرخ، لانولین، گلیسیرین، وازلین، پروپیلن، کلایکول و اسانس مجاز میباشد
بابونه سالیان متمادیست که به منظور تقویت مو در داروهای ترکیبی تقویتی مو و به منظور تقویت پوست در داروهای مخصوص پوست کاربرد دارد
متداولترین روش بکارگیری بابونه تهیه ماسک یا بخور این گیاه ارزنده است
بخور و ماسک بابونه با رفع چربی سطح پوست، باز کردن منافذ بسته پوستی و کمک به تنفس سلولهای پوستی باعث شادابی پوست شما میگردد
همچنین به دلیل داشتن کامازولن و آلفابیزابول موجب روشن شدن و آبرسانی عمیق به پوست میشود
عصاره گل سرخ و لانولین موجود در فرمولاسیون این کرم نیز میتواند به لطافت پوست شما کمک شایانی نماید

فرقي نمي‌کند پوست‌تان خشک، چرب يا ترکيبي از هر دو باشد چون مرطوب کننده‌ها روند فرسايش پوست را به تعويق مي‌اندازند و از آن در برابر تغييرات ناگهاني آب‌وهوا محافظت مي‌کنند.
مرطوب‌کننده‌ها به اشکال مختلف لوسيون مايع، پماد و کرم ديده مي‌شوند که ميزان چربي و آب آن‌ها باهم تفاوت دارد و غلظت‌ آن‌ها در هر شکل متفاوت است.
مهم‌ترين نکته در انتخاب يک مرطوب‌کننده، توجه به نوع پوست است که مي‌تواند خشک، چرب، معمولي و مختلط باشد. براي اينکه نوع پوست‌تان را بشناسيد کافي است پس از حمام کردن، روي پوست تميز خود دست بکشيد و متوجه ميزان چربي روي آن شويد. براي پوست‌هاي خشک بايد از مرطوب کننده‌هاي حاوي چربي استفاده کرد. در مورد پوست‌هاي چرب نيازي به استفاده از مرطوب‌کننده نيست، مگر در برخورد با آب‌وهواي گرم يا سرد. در مورد پوست نرمال بايد از مرطوب‌کننده‌اي که ميزان چربي کمتري داشته باشد، استفاده کرد.
پزشکان متخصص پوست براي داشتن پوستي مرطوب و نرم بهترين زمان استفاده از کرم‌هاي مرطوب‌کننده را سه دقيقه بعد از حمام مي‌دانند.

معرفی کرم صورت التیام بخش پوست حساس بابونه:

کرم صورت التیام بخش پوست حساس اوریف لیم، غنی شده با عصاره بسیار مغذی بابونه، موجب التیام و تسکین پوست های حساس می گردد. بافت این کرم بسیار نرم، لطیف و فاقد مواد رنگی است و رایحه ای بسیار سبک دارد.

ویژگی های اصلی: 

 - التیام بخش

- موثر در لطافت و نرمی

- محافظ پوست حساس

- حاوی عصاره بابونه

- ایجاد نرمی و لطافت

- دارای مواد مغذی

- جذب سریع

- رایحه بسیار سبک

فاقد مواد:

- فاقد رنگدانه

برای چه افرادی مناسب است:

برای پوست های حساس توصیه می شود.

چه تاثیری دارد:

بعد از استفاده از این کرم، پوست حساس شما تسکین یافته، نرمی و لطافت بی نظیری پیدا می کند.

اوریف لیم یکی ازبرندهای موجود در فروشگاه اینترنتی خانومی است . خرید اینترنتی محصولات اوریف لیم را میتوانید از فروشگاه خانومی با ضمانت اصالت کالا انجام دهید . Oriflame در سال 1967  توسط دو برادر سوئدی و همکارشان راه اندازی شد. هدف آنها این بود تا محصولات آرایشی خود را بدون ایجاد مغازه  یا سرمایه گذاری و توسط افراد به فروش برسانند. در ابتدا محصولات را روی یک میز تنیس در دفتر کار خود در سوئد بسته بندی کرده و به دوستان، آشنایان و کارآفرینان خود در سراسر سوئد، برای فروش می دادند. آنها از این راه توانستند تجارت خود را گسترش دهند. اوریف لیم در تولید محصولات مراقبتی از پوست شهرت بسیاری دارد و اغلب محصولات آن گیاهی و ارگانیک هستند. موسسات خیریه بسیاری را حمایت می کند و در حال حاضر با بیش از 45 سال سابقه به عنوان یکی از برندهای مطرح و قابل اعتماد لوازم آرایشی محصولات خود را در بیش از 60 کشور دنیا به فروش می رساند. فروش سالانه این برند حدود 1.5 میلیارد یورو است

  رسی تأثير کرم بابونه بر درد و بهبود زخم اپی زیاتومی زنان نخست زا
هدف اصلی مطالعه
درمانی
شرایط عمده ورود و عدم ورود به مطالعه
معیارهای ورود شامل: زنان نخست زا با سن بین18-35 سال، ساکن شهرستان مشهد، حداقل داشتن سواد خواندن و نوشتن، زندگی با همسر خود، اندکس توده بدنی در محدوده 8/19-30، عدم مصرف دخانیات و عدم وابستگی به مواد مخدر، عدم سابقه بیماریهای مختل کننده بهبود زخم ، عدم استفاده از داروهای موثر بر بهبود زخم ، جنین واحد با نمایش سفالیک، نداشتن عفونت علامت دار واژن و فرج(ترشح عفونی، خارش، سوزش)، کم خونی ، ضایعات مقعد ، فرج و میاندوراه در هنگام بستری و پارگی کیسه اب تا حداکثر 12 ساعت قبل از شروع دردها، عدم وجود تنگی لگن، جنین دارای علائم حیاتی باشد، عدم ناهنجاری اشکار در نوزاد ، نداشتن رکتوسل، سیستوسل شدید (درجه 2 و بالاتر) دیواره یا توده در واژن، نداشتن سابقه مشکلات مامایی استفاده از شیاف استامینوفن در 6 ساعت قبل از زایمان، عدم سابقه جراحی ترمیمی روی مهبل و میان دوراه.معیارهای خروج: وجود اختلال در پیشرفت زایمان ، طول مرحله دوم زایمان بیش از 2 ساعت، زایمان با اسباب(واکئوم، فورسپس)، زایمان به طریق سزارین، وجود گسترش طول محل برش و یا وجود پارگی بجز پارگی اپیزیاتومی، بستری شدن نوزاد در NICU، خونریزی واژینال غیرطبیعی ، دیستوشی شانه(که منجر به استفاده از مانورهایی غیر از مک رابرت شود)، خروج جفت با دست، تشکیل هماتوم، داشتن نزدیکی تا پایان پژوهش(در 15 روز اول بعد از زایمان)، انجام عمل کورتاژ در 24 ساعت اول بعد از زایمان، طول مرحله سوم بعد از زایمان بیش از 30 دقیقه، بروز یک حادثه نامطلوب در 15 روز اول پس از زایمان ، عدم نیاز به اپیزیاتومی، عدم استفاده از کرم به طور مرتب، وجود تب نفاسی ، ایجاد عوارض ناشی از استفاده از کرم بابونه .
سن
از سن 18 ساله تا سن 35 ساله
جنسیت
مونث1
 

موارد استفاده: پوستهای چرب و مستعد آکنه، پوستهای دارای چروک و خطوط ریز

با استفاده از کرم بابونه آکنه های دردناک خود را ریشه کن کنید! بابونه التهاب و قرمزی پوست شما را کاهش میدهد و لک های پوست و آکنه را هم برطرف می کند. برای رفع التهاب پوست، آکنه، جای زخم های پوستی و اگزما از این کرم استفاده کنید.

استفاده منظم از کرم بابونه به شما کمک می کند تا از دست چروک ها و خطوط تیره ای که چشم های زیبای شما را فراگرفته اند، خلاص شوید. و درخشندگی و رطوبت را به پوست شما بازمیگرداند.

این کرم ، جوش ها را کاهش می دهد و پوست را تقویت می کند. استفاده روزانه از این کرم؛ ترمیم کننده، جوان کننده و تقویت کننده ی پوست است و پوست شما را شاداب و جوان نگه می دارد. 

وضیحات محصول
کرم بابونه (تقویت و مرطوب کننده پوست)
وزن: 50 میلی گرم
نوع بسته بندی: تیوپ
تولیدشده درلابراتواربین المللی دکترکامکار
فرمولاسیون: توسط شرکت گیاه گسترفجر
خواص ،کاربرد ،نحوه مصرف کرم بابونه توضیحات درج شده بر بروشور و بسته بندی کرم بابونه پاراو(توضیحات تولید کننده) :
کرم بابونه (ضد التهاب و جوش صورت)
گیاه بابونه دارای خواص زیادی است بویژه خاصیت ضد التهاب و ضد حساسیت آن در کرم موجب می شود جوش های پوستی از بین بروند و پوست را صاف و روشن نگهدارد. (بهترین کرم برای نوجوانان حتی به عنوان نرم کننده)
ویژگی کرم های پاراو:
ویژگی منحصر به فرد کرم های گیاهی پاراو که آنها را از کرم های مشابه خود متمایز می سازد این است که این کرم ها همگی غنی شده هستند. زیرا که در ساخت آنها بجای کاربرد 50% آب، از عرقیات (عصاره های گیاهی) استفاده گردیده. همچنین حداقل 3 نوع عصاره ی روغنی در فاز روغن کرم ها بکار می رود که 2 نوع آن در تمام کرم ها ثابت است (روغن بادام تلخ و گل سرخ) و روغن سوم بنا به اسم کرم انتخاب می شود. مثلا وقتی کرم بابونه است روغن بابونه به آن اضافه می شود و عرقیات آن نیز بابونه خواهد بود. همچنین در این کرم ها به هیچوجه از هیدروکینون به منظور لک بری استفاده نمی شود زیرا بعد از مدتی عادت می آورد که اگر مصرف کننده نخواهد از آن نوع کرم استفاده نماید پوستش تیره می گردد.

کرم مرطوب کننده عصاره بابونه رینوزیت با داشتن فرمولاسیون روغن بادام، عصاره بابونه و آنتی اکسیدان باعث طراوت و شادابی پوست می‌گردد. این کرم به دلیل داشتن عصاره بابونه و ویتامین E تسکین دهنده و محافظ پوست است. همچنین دارای رایحه مطبوع بوده و به سرعت جذب پوست می‌شود.

رم دست حاوی بابونه و گلسیرینه هرباسین کامیل
دست‌ها بیشتر از سایر قسمت‌های پوست در معرض عارضه‌های پوستی قرار دارند و باید بیشتر به آن‌ها رسیدگی کرد. در ادامه قصد داریم با هم نگاهی به کرم دست هرباسین داشته باشیم که محصولی مناسب برای محافظت دست‌ها به حساب می‌آید.

 

هرباسین برندی آلمانی است که سابقه‌ای صد ساله در تولید گیاهان دارویی و استفاده آن‌ها در محصولات خود دارد. در نتیجه در محصولات هرباسین با ترکیباتی گیاهی و طبیعی طرف هستیم که سلامت پوست را تضمین می‌کنند. این امر در کرم دست هرباسین نیز کاملاً مشخص است.

در تمدن‌های قدیم شاهد استفاده از عصاره بابونه برای بازیابی و لطافت پوست بوده‌ایم، به لطف حضور عصاره بابونه در این کرم هرباسین، پوست دست‌ها پس از چند روز استفاده لطافت خود را باز خواهد یافت.

از طرف دیگر گلیسیرین یکی از ترکیبات مهم برای آبرسانی و شادابی پوست به حساب می‌آید و هرباسین از این ترکیب نیز به میزان قابل قبولی در کرم دست خود استفاده کرده است، یکی دیگر از مواردی که در بسیاری از کرم‌های دست شاهد هستیم استفاد از روغن‌‌های نفتی است اما در این کرم هرباسین خبری از سدیم کلراید، رنگ‌ و اسانس‌های افزودنی و روغن‌های نفتی نیست.

در نتیجه این کرم را می‌توان برای پوست‌های مختلف و بسیار حساس نیز با خیال راحت استفاده کرد، این کرم را در شرایط مختلف آب‌و‌هوایی می‌توانید به کار گرفته و لطافت را به پوست دست‌های خود بازگردانید.

ترکیبات طبیعی موجود در این محصول علاوه بر آبرسانی و لطافت پوست باعث تقویت خاصیت کشسان پوست و قوام آن می‌شود. استفاده از این کرم باعث افزایش مقاومت پوست دست در برابر ناهنجاری‌های محیطی نیز خواهد شد.

 

کرم دست هرباسین به سرعت در لایه‌های داخلی پوست نفوذ می‌کند و باعث چسبندگی پوست نمی‌شود، در نتیجه پس از استفاده از این کرم از آنجایی که ترکیبات به داخل پوست نفوذ کرده‌اند حتی اگر دست‌های خود را بشویید باز هم فرآیند آبرسانی پوست انجام شده است. تجربه نشان داده است استفاده از این کرم تأثیر زیادی در کاهش اگزمای پوست دارد.

با در نظر گرفتن این موارد می‌توان گفت اگر به فکر لطافت پوست دست‌های خود هستید کرم دست هرباسین با توجه به قیمت مناسبی که دارد انتخاب شایسته‌ای برای طراوت دست‌های شما خواهد بود.

از آنجا که پوست بیرونی‌ترین اندام بدن و با قسمت‌های مختلفی در تماس است، توجه به سلامت آن از اولویت‌هاست. امروزه بیشتر خانم‌ها به جوانی، شادابی و زیبایی پوستشان بیشتر از گذشته اهمیت می دهندیکی از روش‌های شاداب کردن پوست، آبرسانی است. با افزایش سن، چین و چروک پوست (به خصوص در پوست‌های خشک) بیشتر می‌شود. امروزه با به کار بردن روش‌هایی می‌توان با تزریق مواد جاذب آب، پوست را هیدراته کرد. شایع‌ترین روش، مزوتراپی است که در آن هیالورونیک اسید که یک گلیکوپروتئین جاذب آب است به پوست داده می‌شود تا کمبود آن را جبران کنیم. هیالورونیک اسید در پوست همه افراد وجود دارد اما با افزایش سن مقدارش کم می‌شود و از علل خشک تر شدن پوست، کم شدن آن است. نوشیدن آب به میزان کافی، مصرف میوه و سبزی‌های تازه و میوه‌های حاوی ویتامین‌های C، B و E، از پیری پوست جلوگیری و رادیکال‌های آزاد را که عامل اصلی پیری سلولی هستند، خنثی می‌کند. میوه‌های سرخ مثل شاتوت، آلبالو و توت و گوجه آنتی اکسیدان طبیعی برای جوانی پوست دارند و توصیه می‌شود به جای مولتی ویتامین‌های صنعتی، از میوه‌های تازه استفاده کرد.

 

شون SCHON

شون برندی آلمانی در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی است که محصولات آن بوسیله آزمایشگاه کریس و کارل در آلمان مورد پژوهش قرار گرفته و در کارخانه شرکت شون در کشور ترکیه تولید می‌گردند.

محصولات آرایشی و بهداشتی شون کاملا گیاهی هستند و فرمولاسیون تولید این محصولات در آزمایشگاه‌های مجهز به تجهیزات پیشرفته این شرکت، مورد تست و آزمایش قرار می‌گیرند تا با پوست و موی مصرف کنندگان سازگاری کامل داشته باشند.

 

کرم نرم کننده دست و صورت بابونه شون

کرم نرم کننده دست و صورت بابونه شون،حاوی عصاره گیاه بابونه و ماده مؤثره آلفابیزابولول با خاصیت ضدالتهابی بوده و مناسب برای پوست های نرمال تا خشک می باشد. این کرم با جذب آسان و بدون ایجاد حس چربی اضافی ، احیاکننده بافت پوست،  نرم کننده و لطافت بخش پوست شما می باشد.
 

ویژگی

• حاوی عصاره گیاه بابونه
• دارای خواص تسکین دهنده و ضد التهاب
• جذب آسان . بدون ایجاد حس چربی اضافی
• مناسب برای پوست های نرمال تا خشک

کرم بابونه 50 گرمی دلبان خرید کرم روشن کننده بابونه 50 گرمی دلبان روشن کننده و شفاف کننده پوست صورت کرم گیاهی بابونه دلبان ،حاوی عصاره بابونه بوده ،که این عصاره علاوه بر تحریک نوزائی پوست که باعث شفافیت و روشن کنندگی آن می شود ،خاصیت ضد حساسیت و ضد اسپاسم قوی و شناخته شده دارد . ویژگی های کرم روشن کننده دلبان روشن کننده نرم کننده ضد التهاب و استرس پوست ضد حساسیت شفاف کننده

شون کرم دست و صورت با عصاره بابونه 75 میل
مشخصه ها :
- موجب نرمي و لطافت پوست
- جبران رطوبت از دست رفته پوست
- ضد التهاب و آنتي باکتريال
- پوست دست را در برابر عوامل مخرب محيطي( گرما، سرما، تابش نور خورشيد و … ) محافظت مي کند
- داراي خاصيت تسکين دهندگي
- ضد اگزما و خارش پوست دست
موارد مصرف :
مخصوص پوست نرمال تا خشک
روش مصرف :
پس از تميز کردن سطح پوست، و يا بعد از شستن صورت و دست مقداري از کرم را به دست و صورت ماليده و سپس به آرامي ماساژ دهيد.
توضیحات :
برند شون با گروه محصولات Skin Care (مراقبت از پوست) و Hair Care (مراقبت از مو) با استفاده از عصاره هاي گياهي وارد بازار صنايع آرايشي و بهداشتي ايران شد. محصولات شون در ايران در گروههاي زير به بازار عرضه شده است.
شون در زبان آلماني به معناي زيبايي است. زيبايي طبيعي و ماندگار، زيبايي برخاسته از طبيعت است. بر اساس اين ايده محصولات گياهي شون توسط لابراتوار کريس اند کارل آلمان خلق شده شده است و در حال حاضر در کشور ترکيه نيز توليد مي شود.
لابراتوار کريس اند کارل با بهره گيري از مجرب ترين متخصصين و فرمولاتورهاي آلماني و بين المللي و با استفاده از موثرترين عصاره هاي گياهان و ميوه ها موفق به ارائه محصولاتي شده اند که منطبق با خواسته تمام کساني است که دوستدار طبيعت و محصولات طبيعي مي باشند. به ياد داشته باشيم که عصاره ها بصورت خام مي بايستي فراوري و به خوبي فرموله شوند. تا به بيشترين حد اثرگذاري خود برسند و اين مهم در ترکيبات محصولات شون به خوبي صورت پذيرفته است.
پس از توليد محصولات در ترکيه و فروش در بازارهاي منطقه اي، لابراتوار کريس اند کارل موافقت خود را با توليد اين محصولات در ايران نيز بصورت محصولات تحت ليسانس اعلام نموده است. محصولات “شون” بر اساس فرمولاسيون لابراتوار کريس اند کارل و تحت نظر متخصصين آن لابراتوار و با مواد اوليه تهيه شده از تامين کنندگان مورد نظر شرکت آلماني و بر اساس آخرين استانداردهاي GMP با توليد در پيشرفته ترين واحد بهداشتي در کشور توليد ميگردد و در بازارهاي ايران و کشورهاي حاشيه خليج فارس و CIS (همسايگان شمال ايران) حضور دارد.
پوست بدن انسان داراي بافتي بسيار ظريف و حساس است که نسبت به آب و هواي خشک، تغييرات درجه حرارت محيط، نور خورشيد و ديگر عوامل مضر محيطي حساس مي باشد، چنين عواملي موجب تغيير تعادل فيزيولوژيکي بين آب و چربي پوست گشته که نتيجه آن التهاب، تحريک، سوزش و در نهايت خشکي و پيري زودرس پوست است.
پوست هاي خشک از کمبود چربي و آب رنج مي برند. چنين پوست هايي احتياج به مواد نرم کننده و مرطوب کننده دارند تا قابليت ارتجاعي و شادابي اوليه شان را بازيابند.

کرم بابونه ( Chamomile ) 
روشن کننده و نرم کننده گیاهی

کرم گیاهی بابونه یک روشن کننده طبیعی ، ضد استرس و خشکی پوست است که با تغذیه مناسب سلولهای پوستی آنها را شفاف و جوانتر میکند خواص درمانی و ضد التهاب این گیاه شفا بخش ، از قرنها پیش برای انسان شناخته شده است . این محصول با فرمولاسیون ملایم ، انتخاب مناسبی برای همه سنین می باشد.

 مناسب برای همه انواع پوست به ویژه پوستهاس حساس
 روشن کننده طبیعی و نرم کننده
 ضدالتهاب و استرس پوست
مواد موثر :
 
 عصاره بابونه گلایکولی
 موم زنبور عسل (Bess Wax) عامل نرم کننده
 گلیسیرین (Glycerin ) عامل مرطوب کننده

سرما و آلودگی هوا، اثر شوینده های مختلف و… باعث خشکی پوست می شوند و این از دست دادن رطوبت باعث چروک شدن پوست و بروز لکه بر روی آن می گردد برای پیش گیری از این اتفاق باید با شناخت دقیق از پوست خود از آن محافظت کنید تا فرآیند پیری آن نیز به تعویق بیافتد؛ کرم مرطوب کننده قوی دست آتریکس با دارا بودن عصاره معجزه گر بابونه می تواند به عنوان لایه محافظ و ترمیم کننده بسیار مناسبی بر روی پوست شما قرار بگیرد.

داشتن پوستی مرطوب و تازه بهترین اتفاق بخصوص در برخوردهای اجتماعی است. صورت و دستان ما نشان دهنده سن، شغل و… هستند و می توانند بدون مکالمه احساس را منتقل کنند و برای یک انتقال بی عیب و نقص باید پیش از هرچیز سالم باشند. کرم مرطوب کننده قوی دست آتریکس محصول بسیار مفیدی است که به دلیل مناسب بودن آن برای دست های آقایان و خانم ها در سایت ” نی نی بازار” قرار گرفته شده است تا شما با دسترسی آسان به آن بتوانید آن را به همه اعضای خانواده خود هدیه دهید. حجم ۱۵۰ میلی لیتری از کرم مرطوب کننده قوی دست آتریکس برای استفاده به صرفه شما در نظر گرفته شده است.

یک کرم دست خوب باید مناسب نوع پوست انتخاب شود تا بتواند بدون آسیب، آن را ترمیم و از آن محافظت کند. پوست های چرب، خشک، معمولی و مختلط هرکدام محصولات مربوط به خود را می طلبند، از آن جایی که بیشتر افراد دارای پوست معمولی و مختلط هستند، کرم مرطوب کننده قوی دست آتریکس می تواند به راحتی به آن آبرسانی کرده و با فرمول سبک خود باعث جذب سریع به پوست شود.

این محصول ترمیم کننده و التیام بخش بوده و محفظه نگه دارنده کاسه ای از جنس فلز به رنگ زیبای آبی دارد، گل بابونه طراحی شده بر روی کرم مرطوب کننده قوی دست آتریکس نشانگر وجود این گیاه مفید و موثر در آن است.

 کرم بابونه ادرا

 

حاوی عصاره بابونه و ویتامین های A و E
دارای خاصیت آنتی باکتریال و ضد قارچ
حاوی ماده موثر گیاه بابونه (بیسابولول) با خاصیت ضد التهاب و ضد حساسیت
تنظیم PH پوست
فلاونوئیدهای گل بابونه خاصیت مرطوب کنندگی و لطیف کنندگی دارند
مراقبت و حفظ رطوبت پوست تا 12 ساعت
حاوی فیلتر UV جهت محافظت در برابر اشعه مضر آفتاب
 

بهره ­گیری از یکی از مرغوب­ ترین انواع عصاره­ بابونه، با قدرت جذب سریع به داخل پوست این محصول را به یک محصول منحصر به فرد در رطوبت ­رسانی و نرم ­کنندگی و ترمیم­ کنندگی پوست شما تبدیل نموده است.

 

– ایجاد نرم ­کنندگی و رطوبت ­رسانی به پوست دست و صورت جهت محافظت از آن
– بهره­ گیری از خواص عصاره­ بابونه
– قدرت پخش و جذب بالا و مناسب برای استفاده­ روزانه
– قابلیت استفاده برای پوست دست، صورت و بدن
– دارای تاییدیه تست درماتولوژیکی

 زط 
مرطوب کردن پوست از هر نوع و جنسی که باشد ضروری و حیاتی است. با شستشو و افزایش سن رطوبت پوست از بین می‌رود و احساسی مانند کشیده شدن پوست پدید می‌آید، که به کمک کرم‌های مرطوب‎کننده بابونه و سویا دیترون به راحتی خشکی پوست برطرف، و باعث تقویت و تغذیه پوست می‌شود. این کرم را می‌توان برای دست، صورت و بدن استفاده کرد و نگرانی بابت عدم سازگاری آن با پوست نداشت چرا که مناسب انواع پوست می‎باشد و به راحتی جذب می‌شود. با شستشو لایه و چربی روی پوست برداشته می‌شود که اگر رطوبت‎رسانی به آن در زمان لازم انجام نشود باعت بروز ناراحتی‌های پوستی مانند خارش و اگزما خواهد شد.
عصاره بابونه: این عصاره ضد التهاب پوستی است که همانند کورتون‎ها عمل می‎کند ولی عوارض آنها را ندارد، از خواص بابونه می‎توان به رفع و درمان اگزما، ضد ورم و قرمزی پوست، برطرف کننده زخم‎های جلدی، ترمیم سوختگی، تقویت‎کننده پوست، تنگ‎کننده منافذ پوست، ضد عفونی‎کننده پوست و همچنین کنترل عفونت‎های پوستی اشاره کرد.
روغن سویا: دارای اسیدهای چرب غیر اشباع و آنتی‎اکسیدان طبیعی است که برای سلامتی پوست بسیار مفید هستند.
 
تركيبات
آب، ستئاریل گلوکوز، ستئاریل الکل، موم زنبور عسل، گلیسریل، اسید استئاریک، منیزیوم، گلوکونات، اسید گلوتامیک، لانولین، روغن بادام شیرین، آلانتین، گلیسیرین، ایزوپروپیل پالمیتات، سیلیکون، روغن سویا، عصاره بابونه، پنوکسی اتانول، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی
موارد منع مصرف
در جای خشک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.
فقط برای استعمال خارجی مصرف شود.
روش مصرف
روزانه به دفعات از این محصول استفاده شود.
توصيه
استفاده از شوینده‎ها و پاک‎کننده‎ها در کنار این محصول توصیه می‎شود.
 

کرم مرطوب کننده بابونه مخصوص پوست های حساس و معمولی آدرا 200ml

حاوی عصاره بابونه و ویتامین های A و E
دارای خاصیت آنتی باکتریال و ضد قارچ
حاوی ماده موثر عصاره گیاه بابونه ‏(‏ بیسابولول‏)‏ با خاصیت ضد التهاب و ضد حساسیت
تنظیم PH پوست

کرم بابونه پاروا

ه دلیل رواج استفاده از نرم کننده و مرطوب کننده ها، بسیاری از شرکت های آرایشی و بهداشتی این محصولات را در شکل های مختلف کرم،لوسیون،نرم کننده ها و … تولید کرده اند.کرم بابونه پاراو حاوی عصاره گیاه بابونه است که علاوه بر نرمی پوست موجب رفع حساسیت و جوش های پوستی شده و پوست صاف و روشن به شما هدیه می کند.

ضد التهاب و حساسیت
مرطوب کننده و نرم کننده پوست
دارای ضمانت مرجوعی مهرگان نیک
دارای مجوز از وزارت بهداشت و تاییدیه طب سنتی از سازمان غذا و دارو

ویژگی های ﮐﺮم دﺳﺖ ﺑﺎ ﻋﺼﺎره ﮔﻞ ﺑﺎﺑﻮﻧﻪ ﺑﺮای دﺳﺖ و ﻧﺎﺧﻦ 100 میلی لیتر Dulgon:
محافظ مناسب برای دست و ناخن

حفظ رطوبت پوست

حاوی Allantoin (اکسیداسیون اسید اوریک)

حاوی Bisabolol (نوعی الکل طبیعی)

کرم دست و صورت بابونه شون SCHON
تومان5,700

ویژگی ها:

:: حاوی ماده موثر آلفا بیزابولول و گلیسیرین

:: مناسب برای پوست های نرمال تا خشک

:: جذب آسان و بدون ایجادچربی اضافی

:: تسکین دهنده اگزما و خارش پوست

:: به تعویق انداختن فرآیند پیری

:: احیاکننده بافت پوست

:: فاقد پارابن
در انبار موجود نمی باشد

شناسه محصول: HAND & FACE CREAM Alpha Bisabolol دسته: انواع محصولات بهداشتی, دست, صورت, کرم مرطوب کننده, مرطوب کننده, مرطوب کننده پوست خشک و معمولی
توضیحات
نظرات (0)
توضیحات
معرفی محصول:

کرم دست و صورت حاوی عصاره بابونه شون با بافتی سبک تهیه شده از بهترین نوع روغن بابونه و ماده موثر آلفا بیزابولول و گلیسیرین است که فرآیند پیری را به تاخیر انداخته و موجب نرمی، لطافت و رطوبت پوست می گردد. ماده موثر آلفا بیزابولول دارای خاصیت ضد التهابی می باشد.

ویژگی ها:

:: حاوی ماده موثر آلفا بیزابولول و گلیسیرین

:: مناسب برای پوست های نرمال تا خشک

:: جذب آسان و بدون ایجادچربی اضافی

:: تسکین دهنده اگزما و خارش پوست

:: به تعویق انداختن فرآیند پیری

:: احیاکننده بافت پوست

:: فاقد پارابن

روش مصرف:

هر روز به آرامی روی پوست تمیز دست و صورت ماساژ دهید.

توجه:

:: درصورت خارش و سوزش مصرف فرآورده را قطع نموده و با پزشک مشورت نمایید.

:: دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

:: فقط برای استعمال خارجی.

کرم بابونه هرباسین و گلیسیرین دست و ناخن
ویژگی ها :

کرم بابونه و گلیسیرین دست و ناخن هرباسین  مغذی پانتنول دار برای تقویت و جوانسازی پوست است این محصول از پر فروشترین کرم های محافظت دست و ناخن در اکثر کشور های جهان می باشد .

حاوی عصاره بابونه – نرم کننده

حاوی سیلیکون می باشد که همانند دستکشی نامرعی و ضد آب به خوبی از پوست در برابر عوامل زیانبار محیطی محافظت می نماید .

باجذب سریع و بدون باقی ماندن اثر چربی روی پوست مناسب جهت انواع پوست

آرام بخش و تسکین دهنده

مرطوب کننده عمقی پوست

ایجاد نرمی و لطافت و روشن کننده پوست

توضیحات :
روغن های معدنی مثل روغن بابونه  از مشتقات نفت خام می باشد و جذب پوست نمی شود.درصدی از این روغن بابونه در تمام کرم ها و لوسیون ها ، حتی برند های گرانقیمت به خاطر چسبندگی و مخلوط شدن مواد کرم ، استفاده می شود بنابر این مواد مفید کرم هم ، به علت مخلوط شدن با این روغن ها ، توانایی کافی برای جذب و تاثیر گذاری بر بافت های پوست را ندارد مضافا این روغن بابونه خطراتی برای سلامتی و کاهش طول عمر ندارد .

 

روش مصرف :
روزی سه مرتبه روی دست و ناخن تمیز استفاده شود.

طکرم بیوتی سا سفید کننده و روشن کننده روز با عصاره آلوورا و گل بابونه
0 Reviews
کرم سفید کننده برای سفید کردن پوست شما تهیه شده. از پوست شما در برابر نور خورشید محافظت کرده و مواد مورد نیاز روزانه را به طور کامل به پوست شما می رساند. پوست شما نرم ، تازه و سالم می شود و شما می توانید خانه را با خیال راحت ترک کنید که پوست شما در برابر عناصر، محافظت شده است.

رم دست و صورت عصاره بابونه Schon

برند: شون Schon
کشور صاحب برند: ایران
تولید شده در: ایران‌
مناسب پوست‌های معمولی تا خشک
تسکین دهنده اگزما و خارش
جذب آسان بدون ایجاد حس چربی اضافی
احیا کننده بافت پوست
مناسب برای استفاده روزانه

کرم دست و ناخن گیاهی بابونه
توضيح فارسي : کرم مرطوب کننده دست گیاهی حاوی عصاره طبیعی بابونه و روغن پنتول + ویتامین پوست دست شما را از خشکی مراقبت نموده و با فرمولاسیون قوی از مواد گیاهی از دست های آسیب دیده در وضعیت بد آب و هوایی ترمیم و محافظت می کند.

کرم فوق بلافاصله جذب پوست شده و مانع از دست رفتن رطوبت پوست می شود و آن را کاملا نرم ، صاف و لطیف می نماید.

زرم محافظ دست اتریکس برای محافظت از دستان شما اولین گزینه پیشنهادی فروشگاه زنونه است. با توجه به ترکیبات گیاهی که در محصول به کار رفته میتوان انتظار داشت لطافت دستان به حالت طبیعی خود بازگردد. اتریکس در مدت کوتاهی توانسته مشتریان زیادی را به سمت خود جلب کند و هم اکنون در اکثر داروخانه های کشور به فروش میرسد. 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت



[دوشنبه 1396-10-04] [ 12:00:00 ب.ظ ]